Hafentag

Pechvogel=Olivia

Erste Überraschung am morgen: Vor dem Boot steht nur noch ein Fahrrad. Wurde meins etwa geklaut? Von der geschlossenen Steganlage, das kann doch nicht sein. Mir kamen sofort die Tränen beim Gedanken an mein schönes Fietsen in fremden Händen. Wolfgang meint dann aber, es sei ja schon sehr windig, es liegt vielleicht im Hafenbecken. Hoffnungsschimmer. Schnell das Echolot an, Mist, 3 Meter Tiefe und Sicht wie in einer Kloßbrūhe. Aber ein Versuch ist es wert. Also holten wir den Dingi Anker und fischten damit direkt vorm Boot. Und was blieb tatsächlich beim ersten Versuch am Anker hängen? MEIN FAHRRAD. Unglaublich aber wahr. Ich Trottel werde jetzt immer genau schauen wo ich mein Rad abstelle. 

Später ging es dann mit meinem frisch geputzen Rad zum Strand. Wolfgang hat dort das Strandsegeln ausprobiert. Ich weiß schon, was Wolfgang als nächstes bauen wird😀. Und was erwartet mich, als wir vom Strand zurück zum Fahrradstander kommen? Ein Platten! 

Kommentar schreiben

Kommentare: 2
  • #1

    Susanne (Dienstag, 30 August 2016 17:28)

    Naaaa - es könnt ja imma no schlimma sei... Radl futschikato, ned zu bergen, a Achter drin, volla Möwenschiss... ;-) Irgndwia löst se ja ois doch in Wohlgefalln af! Duad ma leid, kon nach so am Dog nimma hochdeitsch denga oda schreibm *g* Außadem soits ja ned aus da Übung kemma, gäi!

    Oag, dass de Karibik-Pläne üba Bord gworfn wordn san. Und doch mehr ois vanünftig! Kimt vui zvui zam, ois daß ma eich beruhigt weidafoahrn lossn kannt. Bestimmt habts scho irgndwos Pfiffigs im Hinterkopf, wia und wo und mid wos ah imma ihr dWäid oschaun kennts! Naja, mid so am WindDingsbumsSeglteil wia af de Buidl ned grod - oba do foit eich no wos ei!

    Gehd imma weida, da Weg is des Zui (= Ziel - etz übasetz i moi a bissl) Ja und trotzdem - gscheid schod is' ollawei! Niamoisnianed untagriagn loßn!

    Wer bis hierher midm Lesn kemma is: Ned wundern. Des san de Auswirkungen vom SchlaMo und SchlaDie und jessas, übamorgn is scho SchlaDo... Olivia + Wolfgang wißn, wos gmoant is ;-)

    An ganz an liabn Gruaß
    i

  • #2

    Hans-Georg (Mittwoch, 31 August 2016 20:40)

    Hallo ihr beiden.
    Ich hab auch von eurem Schlamassel gelesen. Wer weiß wofür es gut ist.
    Ich denke aber einmal, dass Susanne recht hat. In euren Köpfen reift sicherlich schon mindestens eine Idee wie es weitergehen soll. Genießt die Auszeit. Ihr habt ja gelesen was ihr verpasst (SchlaMo, Schlage, manchmal auch SchlaMi und nicht zu vergessen der SchlaDo).
    In diesem Sinne wünsche ich euch eine schöne Auszeit.

    LG
    HG